Płatności BLIK
BLIK to innowacyjna usługa płatności mobilnych, która umożliwia szybkie, wygodne i bezpieczne dokonywanie transakcji bez użycia karty płatniczej. Dzięki BLIK-owi możesz szybko i bezpiecznie płacić w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz przelewać pieniądze znajomym. Wystarczy, że masz aplikację mobilną Nasz BANK BS Krasnosielc oraz dostęp do Internetu.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank BS Krasnosielc
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Przelewy na telefon:
- Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu
- Kontakty oznaczone Blik mogą odbierać przelewy na telefon BLIK
- Uzupełnij szczegóły operacji i wybierz Dalej
- Sprawdź dane przelewu, wybierz Wykonaj, podaj e-PIN i zatwierdź
Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank BS Krasnosielc.
Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank,
- stosuj oprogramowanie antywirusowe,
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
- aktualizuj przeglądarki internetowe;
Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank BS Krasnosielc i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank BS Krasnosielc .
Jak aktywować usługi BLIK?
Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.
- Zaktualizuj aplikację "Nasz Bank BS Krasnosielc" w sklepie Google Play
- Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"
- Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia
- Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.