Przejdź do głównej treści

Płatności BLIK

BLIK to innowacyjna usługa płatności mobilnych, która umożliwia szybkie, wygodne i bezpieczne dokonywanie transakcji bez użycia karty płatniczej. Dzięki BLIK-owi możesz szybko i bezpiecznie płacić w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz przelewać pieniądze znajomym. Wystarczy, że masz aplikację mobilną Nasz BANK BS Krasnosielc oraz dostęp do Internetu.

 

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank BS Krasnosielc
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

 

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 

Przelewy na telefon:

  1. Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu
  2. Kontakty oznaczone Blik mogą odbierać przelewy na telefon BLIK
  3. Uzupełnij szczegóły operacji i wybierz Dalej
  4. Sprawdź dane przelewu, wybierz Wykonaj, podaj e-PIN i zatwierdź

Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank BS Krasnosielc.

 

Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank,
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
  • aktualizuj przeglądarki internetowe;

Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank BS Krasnosielc i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;

Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank BS Krasnosielc .

 

Jak aktywować usługi BLIK?

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

  1. Zaktualizuj aplikację "Nasz Bank BS Krasnosielc" w sklepie Google Play
  2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"
  3. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia
  4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.