Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Banku Spółdzielczego w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim


W Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim, wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego staramy się usunąć przeszkody i być bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł łatwo i wygodnie korzystać z naszych usług. Wprowadzamy powoli rozwiązania, które pomogą osobom z niepełnosprawnościami w kontakcie z Bankiem – zarówno w naszych placówkach, jak i przez internet.
Te działania są zgodne z naszymi wartościami: rozwijaniem, praktycznością i otwartością.


Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność
Dokumenty


Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł je łatwo i komfortowo wykorzystywać:
• napisane prostym językiem
• dostosowane do poziomu zrozumiałości B2
• przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające


Oddziały


W naszych oddziałach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
• pętle indukcyjne
• lupy
• ramki do podpisów


Pracownicy


Nasi pracownicy zostaną przeszkoleni, aby mogli odpowiednio wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymogami Ustawy o dostępności.


Bankowość elektroniczna i strona internetowa


Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
• zgodnie z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)
• kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Dostępność to dla nas konkretne działania: jasne umowy, przejrzysta bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, aby każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.