Trzykrotne błędne wprowadzenie hasła powoduje zablokowanie dostępu do systemu Internet Banking.
Aby móc dalej korzystać z usługi Internet Banking (IB), użytkownik składa dyspozycję odblokowania dostępu do systemu IB we wniosku o odblokowanie hasła "Internet Banking"/wygenerowanie nowego hasła dostępowego. Formularz dostępny jest w placówkach banku oraz na stronie www.bskrasnosielc.pl w sekcji przypominania hasła.
Jeżeli użytkownik posiada więcej niż jeden identyfikator, dyspozycja musi wskazać, który identyfikator ma zostać odblokowany.
Pamiętaj, że:
Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z ujawniania środków dostępu osobom trzecim.
Posiadacz ponosi wszelkie skutki będące następstwem użycia przez osoby nieuprawnione odpowiednio prawidłowych i aktualnych: loginu, hasła dostępu oraz haseł jednorazowych
W przypadku kradzieży lub utraty w inny sposób loginu lub haseł albo kodów z listy kodów jednorazowych Klient zobowiązany jest do natychmiastowego telefonicznego zawiadomienia o tym fakcie Banku.
Posiadacz rachunku wyraża zgodę na dokonanie przez bank zmiany identyfikatorów lub powtórne generowanie haseł.
Zaąłączniki do pobrania:
Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu
z siedzibą w Makowie Mazowieckim
ul. Admirała Rickovera 15
06-200 Maków Mazowiecki
tel. (29) 717-51-26, (29) 717-51-06,
(29) 717-23-86, (29) 717-39-70
e-mail: